دلایل گرفتن نوار قلب

دلیل اول

هنگامی که فشار خون خیلی بالا می رود برای اینکه قلب از عهده ی افزایش بار تحمیل شده  برآید قلب بزرگ می شود و این عمل منجر به افزایش ولتاژ در الکتروکاردیوگرام می شود و شاخص غیر مستقیمی از اندازه قلب را فراهم می کند.

وقتی شخصی مبتلا به هایپرتروفن بطن چپ باشد، میبایست  جهت درمان فوری فشار خون بالا، فشار خون خود را پایین بیاورد. چون این عارضه نمایانگر این مطلب است که عضله قلب تحت فشار شدیدتری قرار دارد تا بتواند همراه با افزایش غیر طبیعی فشار خون، خون را به همه نقاط بدن تلمبه کند.

دلیل دوم

گرفتن نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام، نشان دادن تغییراتی مانند تنگ شدن یا مسدود شدن سرخرگ های کرونر است که خون را به قلب می رسانند. اگر این تغییرات در سرخرگ ها ایجاد شوند عارضه ای را به وجود می آورند که این عارضه در بعضی افراد مبتلا به آنژین یا سینه درد مشاهده می شود.

حتی اگر هیچ نشانه بیماری آنژین در شما وجود نداشته باشد و یا هیچ دلیلی نداشته باشید که فکر کنید که سکته قلبی  در شما عارض شده است، با این حال ممکن است در نوار قلبی شما تغییرات ایسکمی مشاهده شود. این تغییرات بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرند.


مرکز طب کار فشار ,نوار ,تغییرات ,افزایش ,عارضه ,گرفتن نوار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برق یار کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان طبس روستای فریز نگین شرق- feriz لینک مجله ترس و دلهره کوردیش موزیک مرجع جدیدترین آهنگ های کوردی در دنیا محبت خدا دکتر ستایش اینجا همه چی درهمه